HOME             NFM             FOOD             DRINKS             HOTSPOTS             INSPIRATION            

dinsdag 13 januari 2015

DETOX DILEMMA



Het nieuwe jaar is begonnen en dat betekent voor veel mensen een detox. Het goede voornemen had ik ook, nu moet ik het nog uitvoeren. Maar wanneer? Het komt nooit goed uit!

Waar ik in december nog heel hard riep dat ik een sappenkuur ga doen in januari, heb ik inmiddels de sappenkuur aangepast zodat ik ook mag blijven eten en heb ik van een maand een week gemaakt. Lekker aan het terugkrabbelen dus. Ik vind de aankomende editie en de voorbereidingen die daar nog voor getroffen moeten worden een goed excuus om het nog heel even op te schorten.

Maar als ik zo de deelnemerslijst van zondag zie hoeft dat helemaal niet. Er staat namelijk genoeg wat je als detoxer mag nuttigen. Zo zijn er versgeperste sapjes en smoothies van West-Friesland Vers, pom gemaakt van superfoods van Puur Foodz, gewokte sprinkhanen van de Honingman, oesters van Zilt&Zalig, linzensoep van Wink’sFood of Libanese salades van Food by Michel. Genoeg lekkers en gezonds dus.

Maar als ik het nog even uitstel, kan ik zonder schuldgevoel taarten van Nico’s eten, de Portugese delicatessen van Odete’s Delicious proberen, tosti’s van Tasty Bio Bites verorberen, een pizza van Rollende Pizza’s naar binnen werken en als het even kan nog een pintxo of twee van Mercado Uno uitkiezen. Hoewel… zonder schuldgevoel…

Ik denk dat ik het toch maar even uitstel.


- Nanna -