HOME             NFM             FOOD             DRINKS             HOTSPOTS             INSPIRATION            

maandag 4 februari 2013

Ingemaakte groenten

ingemaakte groenten, kat, foto, recept, detail,

Laatst heb ik een kookboek gekocht van Yvette van Boven waarin zij recepten geeft voor ingemaakte citroenen ( ga ik zeker nog eens doen) en ingemaakte groenten geeft. Ik kreeg er altijd een zuur idee bij en het leek mij niet echt lekker, maar dat was echt verkeerd gedacht. De groenten zijn makkelijk klaar te maken, de olie die erbij komt is ook echt heerlijk voor over salades en het ziet er ook echt te gek uit. Hoe leuk is het om bijvoorbeeld een grote pot cadeau te geven? Ook leuk om met verschillende soorten groenten te maken, deze versie is met aubergine, paprika en rode pepers.
Ook in de kookboeken van Jamie Oliver, Claudia Roden en Nigella Lawson vind je heerlijk recepten hiervoor terug. Of kijk eens voor goede tips op deze website, succes.

ps. Dit is mijn kat Bebel, zij claimt in haar vorig leven een Italiaanse mama te zijn geweest en komt altijd gezellig in de keuken zitten als er wordt gekookt, uiteraard ook in afwachting van lekkere hapjes.