HOME             NFM             FOOD             DRINKS             HOTSPOTS             INSPIRATION            

donderdag 19 september 2013

Inspirerende foodblogs

Gierst-ontbijt via VegaDutchie

Bloemkooltortilla's via SoulFoodie Blog

Knoflookbrood via I Like That Blog


Ik vind het altijd zo leuk om nieuwe foodblogs aan mijn Bloglovin account toe te voegen! En de eerstvolgende stap is natuurlijk om ze hier te delen zodat jij ze ook kunt volgen :)
Hierbij drie foodblogs die je laten watertanden!

VegaDutchie

VegaDutchie Jolijn schotelt je allerlei heerlijke recepten voor, die ook nog eens voorzien zijn van uitgebreide informatie over de voedzaamheid van de ingrediƫnten voor je lichaam. Zo weet je nog beter wat je binnen krijgt! Haar gierst-ontbijtje lijkt mij heerlijk om eens te proberen.

SoulFoodie Blog

Daniƫlle's blog kreeg ik getipt door de barista's van Kade 6. Een frisse look met minstens zo frisse recepten op basis van ayurveda. Door de mooie foto's krijg je gelijk zin om de recepten voor jezelf te maken. Bijvoorbeeld de tortilla's van bloemkool!


I Like That Blog

Liset heeft sinds kort haar blog een mooie restyle gegeven en focust nu op eten in de breedste zin van het woord. Maak een van haar lekkere pasta- of ontbijtrecepten of kies een leuk restaurantje via haar guides voor Utrecht en Amsterdam. Haar supersnelle knoflookbrood ga ik maken als ik vrienden te eten krijg :)


De foto's zijn allemaal van de bloggers zelf. Hopelijk heb ik je aan drie nieuwe blogs kunnen voorstellen!