HOME             NFM             FOOD             DRINKS             HOTSPOTS             INSPIRATION            

zaterdag 21 september 2013

Blogworkshop.....

loft der zotheid - blogworkshop- food bandits

"A Beautiful thing is never perfect"

Hi, ik ben Suzanne en ik heb deze blog voor Neighbourfood Market gemaakt. Ook blog ik elke vrijdag lekkere recepten waar ik heel blij van word en ik hoop jij ook.

Op dit moment maak ik de blog Food Bandits en werk ik naast Neighbourfood Market samen met Jetjes & Jobjes. Al eerder maakte ik Studio Jopie en is mijn werk o.a. te zien geweest in 101 Woonideeën en Groter Groeien.

Met heel veel plezier maak ik al jaren blogs waarbij ik een hoop do's en dont's heb geleerd die ik heel graag met je wil delen. Van de meest handige blogsystemen en hoe het niet handig is om een blog te maken over ALLES wat je leuk vindt, grote kans dat je dan de enige bezoeker bent ;) Dus wil je graag een blog beginnen of ben je er één begonnen maar strandt je al zodra er iemand over widgets, tags en html begint? Doe dan mee met de blogworkshop!
Op 26 oktober en 2 november zal ik deze 2.5 uur durende workshop geven in de stadskantine Loft der Zotheid in Hoorn. Een onwijs leuke plek met heerlijke koffie en prachtige vintage.
Heb je ook zin om mee te doen of wil je meer informatie? Klik dan HIER. Ik zie je heel graag......