HOME             NFM             FOOD             DRINKS             HOTSPOTS             INSPIRATION            

woensdag 1 mei 2013

NeighbourFood Market meets Stelle Robertson's Traditional Scottish Kitchen







Voor de NFM-bezoekers die wel van zoet houden, zijn genoeg verleidingen te vinden. Stelle Robertson bijvoorbeeld, zij maakt de lekkerste patisserie uit de Schotse keuken. Tijdens de afgelopen editie van NeighbourFood Market stond zij voor de tweede keer met haar lekkernijen in de grote hal. Stelle groeide op met de Schotse keuken en heeft in het Balmoral hotel in Edinburgh de koffietafel verzorgd. Terug in Amsterdam heeft ze zich bij verschillende bedrijven verder bekwaamd in het maken van zoetwaren. Ze is met haar Traditional Scottish Kitchen ook op de Noordermarkt te vinden en had het naar haar zin hier op de NeighbourFood Market. 'Ik denk dat dit een plek is waar ik thuishoor met mijn producten.' Stelle verkoopt cheesecake, lemen curd, fudge in allerlei smaken en nog veel meer. 

Waar gaat Stelle zelf eigenlijk graag winkelen en eten? 'De Utrechtsestraat is erg leuk, om te eten en ook om te shoppen. Ik kom ook graag in de Jordaan. En oja, de Haarlemmerstraat moet ik natuurlijk niet vergeten!'