HOME             NFM             FOOD             DRINKS             HOTSPOTS             INSPIRATION            

dinsdag 29 januari 2013

Verjaardagstaart






Jaaaaaa, ik ben jarig, alweer 21 jaar ( oke 31, ook goed) en ik heb voor het eerst mijn eigen verjaardagstaart gebakken. Geïnspireerd door al het moois wat ik voorbij zie komen op pinterest en omdat ik mee doe aan the 4 goals van de blog a Beautiful Mess ben ik gisteren aan de slag gegaan. Het heeft mij 3 uur gekost en ongelooflijk veel afwas. En het eindresultaat is zeker niet zoals op het plaatje want er is een duidelijk temperatuurverschil tussen de 240 graden en de 175 graden die het had moeten zijn, ook zitten er klonten in de eigengemaakte lemoncurd en zit er een rare suiker laag bovenop, het is taart en hij is lekker!

Voor ook wat taart inspiratie, zie onderstaande links.

photo 1: Ruffled Blog
photo 2: Call me Cupcake
photo 3: Dat is mijn taart, het recept is van Leila Lindholm
photo 4: Sweet Polita